Tre nya låtar!

Panik håller som sagt på att arbeta på sitt andra studioalbum just nu. På Frankfurts Musikmesse spelade de tre nya låtar från skivan, "Morgenkaffee", "Unsere Zeit" och "Keiner Merkt Es". Ni som kanske har hört "No Tomorrow" med Linke kanske känner igen "Keiner Merkt Es" eftersom att musiken är skriven av just Linke. Han sjunger den själv på engelska men Panik har skrivigt tysk text till den. Om det är samma text, men bara översatt, vet jag inte än. Men det ska bli spännande att få reda på när albumet kommer ut.

"Morgenkaffe"



"Unsere Zeit"


"Keiner Merkt Es"


Vad tycker ni om dem?

Kommentarer
Postat av: amanda

sluta, du plågar mig! jag måste klara av att hålla mig tills deras album släpps.

2009-04-21 @ 20:59:56
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

Mail: (publiceras ej/Will not be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0